Lyckad valborg

Vi åkte in till Sandra på morgonen. Hon hade gjort goe frukost. Vi började med att väga oss. Det stod mellan mig o Sandra. Jag vann 12,3% och 10 kg mindre. Nu e de bara till att fortsätta o ligga i :-) 1000 kr fick jag. O ändå har jag legat på latsidan både mars o april månad. Sen körde vi hem o fixade till oss. Mamma kom o hämtade barnen vid 16 tiden. När vi var klara cyklade vi upp till Stefan o Kristina, inväntade Sandra, Fille, Emma o Fille. När de kom cyklade vi upp till Ida o Macke. Åt god taco paj, badade bad tunna o festade. En kanon kväll :-) Vid halv ett så cyklade jag, Nicklas, Sandra o Fille hem mot oss. De andra åkte ut. Då åkte vi upp till Stefan o Kristina igen på lite efterfest. Grannarna va me där. De blev en rolig o lång dag :-) Dagen efter kom Kristina kl halv tolv o väckte oss. Vi gick ut o satte oss i solen. Nicklas steg upp halv tre. Sandra o Fille åkte hem o vi körde upp till Ida igen o åt tacopaj. Mamma kom inte med barnen från halv sju. Då hade Nicklas hunnit o åka o fiska med Ville o jag hann sova en timme. Barnen hade haft de skoj. Varit på majbål, dans, lotteri o spel. Idag e de vardag. Agnes e i skolan o ja ska jobba ikväll. Sandra o barnen e på väg ut. Tyra o Ester ska leka. Vi har sovit länge som vanligt. Sista dagen med de fina vädret oxå enligt vädret så passa på att va ute i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0