Helgen slut

I fredes sov vi länge. Körde in till stan tidigare o fixade lite i handla o så. Sen släppte Nicklas mig på jobbet för ja skulle på kommun fest sen. Vi gick från jobbet vid tio bort till slottet. O hade kanon skoj. Igår va ja lite dålig. Duschade o packade sen på em körde vi upp till harasjömåla o så fiskade vi o grillade. Stefan me familj, Sandra me familj o vi. Hade de mysigt men kallt. Fille o Nicklas va sura för de inte fick fisk. O Nicklas hade fiskat hela dan utan fått napp så han va extra sur. O de gick ut över mig. Så vi e ovänner än. Han tycker ja gnäller o jag tycker han e taskig. Vi avslutade iallafall kvällen hos Stefan o Kristina. Jag o Agnes gick hem tidigare för vi blev trötta. Jag har jobbat idag. Jobbade bara till halv elva men de blir ju kval av de o så ska ja jobba ikväll med o så blir de me kval :-) Annars skulle ja varit ledig i helgen. Sandra o Fille har precis kört hem. O snart kommer Emil o Engla. Agnes åkte me Tyra hem så hon kommer ikväll. Har varit en bra helg ändå. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0