Helgen har gått.

Lördag jobbade ja först fm. Körde hem med frallor till mannen o barnen i huset. Vi hade mys. Ester skulle på barnkalas. Jag fick stanna ett tag hon har blivit riktigt mammig. Hem o måla lite. Agnes va i stan hos en kompis. Jag körde o jobbade. När ja körde hem plockade ja upp Agnes o hennes kompis. Hon skulle sova över här. De gick kanon. Vi kollade på finalen. O såklart hejjade på Sverige. O vi vann :-) tjoo. Barnen vaknade nio i morse. De roade sig själva ett bra tag. Jag gick upp o gav de frukost. Sen låg jag o läste en blogg från början till slut tilll klockan halv två. Mådde dåligt. En wilms tjej som inte klarade sig. Usch o fy. Lider med mamman o pappan o alla hennes nära. Där vill man ju inte hamna, fast man har tankarna ibland. Sen e alla andra så positiva o ja vi e me de ibland så de överväger lite men man vet fan aldrig. Ja tänker alltid att de e ju såklart 50/50. Skiter i prognosen. Ja vill att min unge ska bli frisk. Tror inte folk fattar hur jobbigt vi har o tycker det e nu bara för Ester e så pigg. Men vår ångest e där lika mycket gör det. Ibland mer ibland mindre. Men nu så här mot slutet så finns den lite mer. Fyra behandlingar kvar. O hoppas det slutar där. Hoppas hoppas. Ja efter ja legat o lipat i sängen så va de dax o jobba. Ja lämnade Thilda hemma. Jobbet gick kanon. Kollade bb o fan va skönt när Marcelo fick lämna. Ja imon ska ja upp o jobba ett extra pass. Ska bli skoj. :-) Nehe nu vankas sängen. Puss o hej. Hoppas ni haft en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0