Fredag kväll

Allt i lund gick bra. Vincristinet rann genom bra, röntgen o ul gick smidigt. Ester va duktig som vanligt. Körde hem o fortsatte måla. Höll på hela kvällen. Imorse skickades Agnes till skolan vi andra sov till halv tio :-) målat fixat o grejat. Tyra,Sandra o Svante kom hit en stund. Tyra stannade kvar. O Gud vad de Ester o Tyra varit jobbiga. Bara hittat på skit. Jag hämtade hem Agnes, Viggo o Ville i skola. O Viola på dagis. Sex barn hemma. Ingen fara. De va bara Ester o Tyra som hördes o syntes :-) sen kom Maria o hämtade sina barn o hon tog me sig Ville o Agnes hem. Huset har ändå vatt fullt. Nicklas har varit o färt ja har målat fönsterbleck. Fille o Svante kom. Ida o Lukas kom. Stina har vatt hos mig lite o sen kom Josse, emil o Ebba me. Grillat o myst. Ja ringde till dagvården idag. Va så nervös. Allt va okej. Ingen förändring <3 o va så lycklig så ja lipade nu ikväll. Hoppas detta fortsätter o gå så bra, hoppas hoppas. Ska sova efter bb. Upp o jobba delad tur imon. Ledigheten slut på tre dar. Godnatt gott folk. :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att allt såg bra ut, det är verkligen fruktansvärt att vänta på besked från röntgen och ul. Ni kämpar på så bra och jag följer er på håll. Vi ska på utskrivningssamtal nästa vecka! Idag skiner solen igen och jag har plåstrat om det 5:e skrubbsåret på tre dagar! Kram Anna

2012-05-27 @ 14:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0