Vaknade just

Jag o Agnes e hemma själva. Så vi slog precis upp ögonen. Visst vi va uppe till halv två men ändå sovit länge :-) Igår gjorde vi inte mycket. Agnes va hemma från skolan för hon va inte på g men de fick över snabbt. Vi mös på fm. Sen körde ja in till stan lämnade Agnes hos mamma o så åkte ja på en ledsagning. Hämtade Agnes igen vid fyra tiden, då va de uppe hos andre. Tog en kaffe där. Körde till stan mötte upp Frida, Algot o Alfred. Grejjade lite sen körde ja o hämtade mat till Frida o mej o ungarna åt pannkakor. Sen körde vi hem till Catta o Fredrik. Anna va där så vi stannade resten av kvällen. Agnes lekte med Molly o ja drack vin med Anna. Sen lite över ett körde Catta hem oss. En rikitgt mysig fredag. För Ester o pappa Nicklas går det bra. E fullt där nere så de fick inget rum direkt o hon blev påkopplad senare. Men sen så har allt gått bra. Tänk att de e överfullt. Tänk hur många barn som har dem hemska sjukdomen. Fy fan säger jag bara. Tänk de e ca 300 barn som blir sjuka varje år. 6 center i Sverige asså 50 inskrivna minst på varje. O Lund har 17 platser. Inte undra på att de måste bli överfullt nån gång. Men ja träffa inte min lilla idag. Jag börja jobba innan de hinner komma hem. Agnes ska på kalas. Sen e de väl inte mycket mer. Känns som man behöver lägga i en växel för o hinna. :-) Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0