Snön kom o gick

Käre tid va vitt de va i morse. Ester vaknade tidigt, innan Agnes gick till skolan. Jag drack kaffe o satt framför brasan. Hon röjde. :-) vid elva så paltade vi på oss kläder o gick upp till Kristina. Hon kom o mötte oss. Ester satt i vagnen, märkte ganska snabbt att de blev för tungt. Framhjulen tog upp mycket snö så vi lämnade ner Ester till gamlan sen gick ja, Kristina o alla hundarna :-) Hem till mormor o tog en kopp kaffe, inväntade Ville med bussen. Agnes hoppade av hos Linnea så henne har jag bara träffat i morse. Ja o Ester körde hem, duschade o fixade. Ester ville åka buss så hon skulle ju ändå va hos Annie så vi körde in till stan. Släppte Ester vid skolan o Annie mötte de sen körde jag till jobbet. Varit trött ikväll, sleten eller nåt. Kom hem o allt hade gått super. De älska o va me Annie. Har bakat o busat. De sov då gott när ja kom. O ja e me super trött o tv 11 funkade inte för mig ikväll så ingen bb. O ja hoppas snön e borta imon. Men de verka nog så. Sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0