Skriver från datorn

Sitter o glor på dessa resor hela tiden, blivit insnöad nu. Vi ska åka i september o tror du blir Turkiet men man vet aldrig. O ja ska ha allt perfekt. Kom gärna me förslag om ni har nårra bra hotell i Turkiet.
Igår va ja helt slut så orkade inte skriva. Jag gick upp o jobbade, bara en liten tur, kom hem åt frukost o kelade med lille. Nicklas låg o sov, hade huvudvärk o mådde inte bra. Så ja satte lille i vagnen, Kristina kom o så gick vi över en timme. Kanon härligt i de fina vädret :-) Vi hann inte hämta Agnes o Ville vid bussen så mormor gick ut o tog de. Gick hem till Kristina o tog en kaffe o en skorpa, barnen lekte o härjade på. Vi va där hela em. Ester fick syn på Ella uppe på berget så då skulle hon med ut o leka. O strax efter kom Jennie o barnen. Massor av ungar o de lekte kanon. Vi drack bara kaffe :-) Nicklas va o handlade, han hade lagat mat så vi gick hem o åt, sen bytte ja om på Ester o så gick vi upp till Kristina igen :-)
Ja o Jennie körde iväg med små ungarna på gympa, Agnes va kvar uppe hos Kristina.
Blev en promenad till, igår va vi alla sex mammorna som gick. Efter de va de massagedax, Nicklas va redan på massagen så han tog hem Ester därifrån. Jag var hemma vid åtta, helt slut men såklart satte ja mig vid datorn o glodde på ännu mera resor.
O på natten sov ja såklart inte bra.

Kristina kom inom o tog Agnes i morse, frågade om ja skulle me ut o gå. Men ja skulle sova mer tänkte jag. Ångrade mig ganska snabbt, slängde på mig kläder o så hann ja möta upp henne :-) Vi skulle testa en ny runda, vi visste typ vad vi var men vi gick inte direkt på någon väg o så hamnade vi i Kulla. Vi gick till Kristinas mamma o tog en kopp kaffe. Nicklas skulle upp o lämna lille på dagis så då passade vi på att åka med han hem.
Imon ska vi ta rundan igen, fast hela o från andra hållet, då ska vi hitta.
Ester har inte vatt på dagid nu på nån vecka så hon tyckte de skulle bli kul o få komma dit lite igen. Se o hoppas hon kan va där imon med. Då ska vi gå upp med henne :-)
Faktiskt så tror ja att ja ska mysa ner mig lite under täcket nu o vila i 20 min... Så ja pallar allt i hushållet själv i tio dar. De ska nog gå bra, lite kaos men men....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0