Seg

Igår hämtade mamma barnen tidigt. Agnes v hemma från skolan hon hade feber. Sen fixade ja lite samtidigt som jag bäljade i mig citronvatten. Hade uvi men de släppte fram mot kvällen. Kristina körde oss till Jeanette. Alla kom typ samtidigt. O Gud va roligt vi hade. Väldig lyckad kväll. Va även på Bellas för andra gången o ska nog aldrig mer dit. Tradigt där sist o de va inga folk igår. Emma kom o hämtade oss vid ett tiden o körde hem mig. Mycket snällt. Idag vaknade ja tio. Hittade såklart inte mobilen. Kände på mig att ja glömt den hos Jeanette o jodå mycket redigt. Gick ner till mormor i fick frukost sen kom mamma med barnen. Nu e barnen hos Annie o ja jobba. Agnes e fortfarande kass, brukar inte bli biverkningar av stelkramp men hon fick feber o så e armen svullen o de klia på henne. Stackarn. Detta e första gången hon e sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0