Ligger o försöker vila

Ångesten sprudla över mig. Varför vet ja inte. Skulle vila men de går inte, känns som när jag slockna till att hjärtat skulle sluta slå o ja ska dö. Har bara känt så på kvällarna innan, aldrig mitt på dan. Igår körde vi in till stan, Annie åkte med o så först lämnade vi tillbaka Engla till Emil. Sen hämtade vi upp Frida. O Annie hoppade på ica :-) gick upp till mamma me kidsen sen åkte vi igen. Åt på steakhouse, tog nårra öl o kollade på mello lite då o då. Sen åkte vi ut till Sandra o Fille. Ja somnade vid tolv typ o sov till Fridas pappa hämtade oss. När klockan ringde va vi mer döda än levande. Ja som tur väl va skulle bara jobba till halv elva. Körde bort till Sandra o åt frukost där. När ja kom upp till mamma pussade o kelade ja me barnen. De ville såklart inte följa med mig hem. Mamma ska ändå ut här sen så de skulle köpa glass o gå till lekparken. O ja vill bara vila lite lite. Känner mig varm i kroppen o ont i halsen. Får väl åka in imon igen o ta ett svalgprov om de inte e bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0