Inte hänt mycket här

Esters behandling gick bra, flöt på som vanligt. Agnes va med. De tjabbade som vanligt :-) jag jobbade kom hem sent. Idag har jag jobbat mellan halv åtta o ett. Sen började ja fyra igen o jobbade till tio. Jag Sandra o Frida hann med en timmes promenad. Barnen o Nicklas va hos Sandra o Fille så jag träffade de lite. Ester va vaken nu när ja kom hem ikväll. Goa lillgamla unge <3 idag har de varit lovley väder typ 15 grader. Hoppas på samma imon för då ska vi på galej. Sandra, Frida, Malin o ja sk dricka lite vin, cykla, grilla ja hitta på nåt skoj. Nicklas ska upp klockan halv fem imon o fiska. Käre tid säger ja. Sen ska han o Fille göra nåt på kvällen. Mamma ville ha barnen. Så de stanna hos henne över natten :-) Försöka sova. Ångesten bankar väl på som vanligt. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0