Helt off

Igår kom Ida o väckte mig vid nio. Nicklas hade varit uppe me barnen o lämnat de. Vi gjorde inget alls. Satt vid datorn o kollade resor bara. Blir dum i huvudet på allt detta. Agnes kom hem först. Sen kom Nicklas med Ester o Lukas. Jag körde till jobbet, gick bra. Ida o ja skulle ut o gå men jag känner i min hals än. Hatar de. Gick o la mig vid tolv igår o kunde såklart inte somna. Ångesten drog igång direkt. Tror ja somnade runt två. Imorse har jag bara hört lite svagt att Ester sagt mamma kan du gå upp. Vaknade av klockan halv tolv, hur normalt e de då. Tjock i halsen o näsan. Min pencilinkur e slut imon. Mandlarna e ju stora som bara den. Hade velat ta bort både mandlar o polyper men de går inte gå till nån riktig läkare här. Har ju förstorade polyper med. Snarkar som en gris o stoppa upp me andningen ibland. Ester va nere hos mormor när ja vaknade. Så jag hann få en puss av Nicklas o sen körde han. Hämta Ester hos gamlan o Agnes i skolan. Sen beger de sig till CSK. Behandling nr 12/27. De går framåt. Peppe peppa ta i trä hoppas de kommer fortsätta så här fram tills de e klart. Aldrig hon haft dåliga värden, hon har inte haft feber o hon har inte varit sjuk utöver. Min lilla starka unge. Hon går lite sämre, märker jag men ingen annan tror jag. O humöret ska vi inte tala om. Jag kan jämföra Ester lite med en tvååring. Pilla på allt, lyssna inte, gör allt tvärtemot. Sen skriker, skäller hon o svär jätte mycket. De kändes i början att ta tag i de. Men tänk de som låter barnen styra över de i sån situation. Hade vi daltat med Ester hade ju vår familj gått i ras. Nej hon får sina straff. Denna veckan kör vi me om hon somnar snällt i sin säng, när vi har gått ut från rummet. Vi läser sjunger eller prata med henne en stund sen går vi. O de har gått bra. Får se om de blir andys lekland i helen. O ja ska väl bara dega tills ja ska jobba. E som sagt mör i kroppen. O ja vill bara till gymmet o ut o gå igen. Hata detta. Men inte mycket o göra åt. Nej rutiner tomasson. Lägg dig klockan elva o gå upp vid sex. Men inte lätt om då ångesten spökar så hemskt på natten. Nej ja ska försöka sätta in lite färg i håret. O ta en kopp kaffe. Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0