Garanterat halsfluss

E helt äcklig i halsen. Vita beläggningar. Blir att ringa doktorn klockan åtta imon. Hade ju halsfluss för tre veckor sen. O va drygt. Agnes ska va hemma från skolan, hon ska med kollas. Hon ser inte sjuk ut men lika bra o kolla upp de. Mamma kom hem me tjejerna vid fem. De gav mig en keling o sen skulle de till gamlan. Så de va där lite. Jag gick upp till Stefan o tog en kaffe. Jennie, Andreas o barnen va me där. Stefan skulle kolla min bil men blir att åka till verkstaden. Sen en spik me i hjulet. Allt på en gång. Ja e iallfall gla att ja e hyffsat pigg. Har lite feber men inte så som sist. Nu orka ja va uppe iallfall. Men ska man skita i träningen ännu ett tag. Ja kommer liksom aldrig vinna tävlingen. Blir att börja på pulver så man märker nåt. De e liksom halva tiden kvar o har ingen aning om va jag väger. Ska väga mig på sjukhuset på torsdag. Blir till Lund då för behandling nr 12. Eller e de bara v 11. Såfall nr 11. Haft vila i två veckor. Vet inte varför. Nu går vi in i slutänden. Sen blir de Lund, CSK, vila. Lund, CSK, vila.... Så håller den på fram till v 27. Blääää vill ha sommar nu här så Ester blir frisk. Jag har bara tittat på bb ikväll o nu ska ja försöka sova. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0