Denna dag bara flög förbi.

Mådde bättre i morse. Käkade ju två pencilin tabletter igår. Vet att man inte ska göra så men nu gjorde ja de. O käkat bafucin o strepsil. Så när jag vaknade så visste ja inte om ja skulle ringa eller inte men de gjorde jag o fick tid klockan ett. Vi steg upp, barnen röjde som vanligt sen gick vi ner till mormor o morfar o tog en kopp kaffe. Jag tog morfars bil för min skulle lagas igen. Vi körde in till stan o mötte mamma. Hon skulle ta Ester till tandläkaren. De hade gått jätte bra. Hon hade fina tänder o fint läk kött trots hon får behandling. Kunde inte se att tänderna blivit skörare. O de e ju skönt. De e säkert inte många som vet de heller men hennes tänder blir skörare o hennes mun torrare. O sen har hon en riktigt skum andedräkt. Cellgiftets fel som mycket annat. Men de får va så bara min lilla blir bra. Jag o Agnes körde o köpte en cykel till henne. Begagnad blev det. Vet hur hon hantera cyklar. :-) sen körde vi till doktorn. Mamma o Ester kom dit upp. O visst visade strep A positivt. Ny pencilinkur. :-( Denna gången känner jag inte mig sjuk. Inte som sist. Fy fan vill inte uppleva de igen. Men då blir de inget gym denna veckan heller. Ohh. O mindre promenader. Kan ju faktiskt gå men sakta :-) Jag, mamma o barnen körde en runda till biltema. Sen hem igen o jobba lite. Kom hem o då sov barnen. Annie gick hem. E så otroligt glad att jag har henne <3 Fick min kanna till min kaffebryggare idag med så nu kom den ner igen. Ska kasta den andra skiten. Sen började ja grejja här. Fick för mig slänga in lite grönt igen så bytte kuddar o lite annat. De vita åker in i sovrummet. E sugen att köpa de nya mairo tyget till senare i vår. Får se hur vi gör :-) Nehe en dag imon med. Har o göra då med. Sov så gott kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0