Söndag sista semesterdagen

Agnes o Ester va så fina i fredags. Alla barn skötte sig utmärkt i kyrkan. Kramkalas med fröken o utdelning av blomma. Vi körde in o fikade på ritz med Tyra, Ville o Viggos familjer. Mysigt va de. Sen körde ja, Sandra, Agnes, Ester o Tyra in till k-stad. Shoppade lite o åt. Inväntade tiden på CSK. Ester fick sin behandling. Vincristinet rann genom snabbt. Men de va ändå en halv timme sena så Sandra hann inte stanna kvar. Hon tog me sig Agnes o Tyra hem. Nicklas körde o hämtade mig o Ester. Hon va galet trött o gnällig. Ska bli intressant o se om detta humöret ändras när cellgiftet e borta. Efter ett halvår ska man vara helt återställd om man inte får några men. Får hoppas allt går bra o rätt med. Nu e de två behandlingar kvar o de går galet snabbt. Vila nästa vecka o sen e de v 26 o v 27 kvar.
När vi kom hem så va Emil o Stina hos oss. Han hade klippt gräset i väntan på oss. Tack för de :-) Jag va dunder trött. Ester satt o sov i bilen. Ja la mig o vilade tjugo minuter. Sen kom Agnes, Tyra, Svante o Fille. Upp o hoppa. Plockade undan lite här. Sen kom Maja, Viola o Thilde o väckte Ester. Jag, Ester o Svante gick upp till Stefan. Ville fyllde år så han fick present o sen va vi där hela kvällen. Sandra kom bär hon slutade 22. Fille o Nicklas kom upp när de hade byggt klart. Många ungar, barnen lekte kanon. Maria o Magnus hade me sig husbilen, Björn körde hem Jennie o Andreas o vi hade gångavstånd o Fia o Nicklas med. Riktig mysig o rolig kväll. Fille o Nicklas gick hem tidigare än mig o Sandra. Vi va hemma runt två.
På lördan vaknade Svante tidigast han vaknade halv tio o Ester vaknade senast kvart i elva. Helt sjukt va gott de e o sova :-) våra vänner körde hem o vi körde till Karlshamn. Handlade, åt o sen hem igen. Ja köpte de två sista trekronor boxarna på Ullared så ja titta ju på de nu avit o rätt. Sen åkte vi bort till mamma o Jonas på grillning. Hennes barn o hans barn. Va trevligt. Idag sov ja o Agnes till halv elva. Ester leker med Thilde, Nicklas grejjar o Agnes e ute. Så gott o bo nära kompisar då kan de va lite här o lite där :-) snart ska vi upp till ville på släktkalas. Sen måtte ja ta tag i o packa upp allt o resten :-) Imon börja ja o jobba igen ska bli så gott o träffa mina goa gamlingar. O mina goa jobbakompisar.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3120968/images/2012/pic_206859846.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0