Sömnlös

Ligger i sängen o försökt somna om länge. Jag somnade runt två o vaknade vid lite över tre. Bland mina önskningar jag har e de att somna inom en halvtimme när man väl lagt sig. Tror ja aldrig kommer hända. Ja e glad att mina barn tycker om att sova. De sover mellan elva o fjorton timmar per natt. Ester sover kanske extra mycket med allt. De kanske vi alla gör i denna familjen. Beror kanske på all spänning. Ja vet iallafall att ett natt jobb hade varit de optimala för mig. De finns inget skönare o somna när man varit vaken hela natten. O då går de minsann lätt o somna. Pappa Nicklas kommer hem på fredag. Vi saknar honom som bara den. Frida har Sovit här nu i två nätter. Gott me sällskap. De har inte hänt så mycket annars. Jag har jobbat, Annie har haft barnen. De har härjat o lekt. Ja ser redan förändring på när Ester hoppa studsmatta. Nu börjar hon böja lite på knäna. Håret växer sakta, sakta. De e full fart på henne från morron till kväll. Så lillgammal har hon blivit. En mycket rolig unge me goa kommentarer Den 23/7 o den 6/8 ska vi ner till Lund. Då ska de göra någon njurfunktionsundersökning, röntgen av lungor o ul. O sen veckan efter ska de göra ct buk. Vill att de ska gå kvickt o att allt de ska va bra. Men nu njuter vi av sommarlovet. Mest Agnes såklart för de e bara hon som går upp tidigt annars i denna familj. På fredag ska hon ha hem sina tjejkompisar här på övernattning o fredags mys. Som hon längta. Nej nu börja ja gäspa lite kanske dax o testa på om man kan somna om nu då :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0