Här e vi idag

Har ju inte kommit in på bloggen. Vet inte vad som strulat. Nu e allt fixat. Så ja gjorde en liten foto uppdatering om vad som hänt. Vi har haft de bra trots allt. Hittat på mycket roliga saker. Ester e pigg för o fått behandlingar. Vecka 27 har passerat. De va den vecka som vi aldrig trodde skulle komma. Att de skulle ta evighet. Men nu e vi framme. Den har kommit. Alltså har Ester fått sin sista cytostaika behandling för hennes protokoll. De kan vara så att min älskade unge aldrig mer ska få de skitet. O de hoppas vi såklart på. Nu vet vi inte riktigt vad som sker. Väntar på att Lund ska höra av sig. Blir undersökning en gång i månaden. Men vet inte var o hur ännu. Vi har lite sommarlov nu :-) Man e glad på något sätt samtidigt som man e orolig. Agnes mår bra. Nicklas e stressad när han e hemma. Han håller på o bygga på soldäcket. De kommer bli så fint när de e klart. Han e grym <3 tack till er fina som hjälpt till. I Helgen va Nicklas bror o hans tjej nere. De har ställt upp o hjälpt till mycket. Jag mår bra utåt. Men har mycket ångest o känner mig förvirrad. O så kan ja sova när som. Känner inte mig stressad. Kanske e inre stress.? Hoppas mitt mående o psyke blir bättre. Det beror väl helt o hållet på om den jädra cancern e borta eller inte. Har mycket goa vänner runt mig/ oss som vi kan prata med. Vända oss till. Guldvärda. <3 Ja ska försöka sova nu. O försöka njuta av två dagars ledigt. Vi hörs. Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt att v 27 passerats! Håller tummar och tår!

2012-07-09 @ 06:03:06
URL: http://tigrinnan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0