Onsdag= ensamtid

Idag har jag varit för mig själv. De behövdes nog :-) Gladare mamma igen. Började med en promenad, sen frukost o dusch. Åkte o klippte mig tio, jättekort o passade samtidigt på att fixa gymkort. Hem o hämtade Agnes. Ester o Nicklas har varit i stan o fikat. Vi åkte till Mörrum med Stefan o Ville o åkte skridskor. Ja inte åkt sen gymnasiet men de gick bra ändå :-) Agnes har aldrig åkt, jätteduktig. Har nog mina talanger, lätt för att lära :-). Ester sprang mest med skridskorna o va vinglig, Nicklas talanger :-) haha. Körde hem, hjärtat lagade mat o ja städade bilen sedan åkte ja på massage. Nu när ja kom hem var de ej hemma, åt i lugn o ro o nu tänkte ja plocka tills de kommer. Energirik dag <3 Fler sådana tack. Imon e de dax för behandling nr 3. Följer veckorna så de e rätt lätt o komma ihåg :-) Ester är lugn inför imorgon i och med hon vet att hon får komma hem samma dag. Hon säger de ska bara sticka in nålen sen vips e de klart på lite gran <3 Min otroligt starka unge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0