Igår

Dagen började bra. Barnen va så snälla åkte till Lasses o plockade upp Sofie sen vidare mot CSK. Satte in nålen utan problem, Maja satt o gapade. :-) alt gick bra. Blodproverna va bra, Behandlingen gick bra. Åkte därifrån efter två timmar, då åkte vi in till stan o käkade sen handlade på maxi. Ester o Maja va så snälla o lydiga. Helt sjukt. Vidare hem. Plockade upp Annie i stan o släppte Sofie. Hemma tog Annie barnen så jag kunde gå. Första gången ja gick själv. Gud så skönt. :-) Hem till Stefan o drack kaffe med Jennie o Andreas. Sen tog de sina barn o ja mina o gav oss hemåt. Sandra kom upp o lämnade Saga. Ska passa henne till söndag. Barnen la sig snällt. Somnade direkt. Sen va de som de tog stopp. Vet inte vad som hände. Allt dåliga kom fram. Tänkte på allt. Inte fått några pengar från FK, trodde de skulle flyta på. Man e ju inte direkt tät av att gå hemma. Tänkte på döden, på pappa, på barnen som dött på sjukhuset, tänk om de blir Ester. Jag satt framför karminen o kom ingenstans. Tårarna bara rann, tillslut Va ja tvungen att snyta mig. Fixade de tog en sömntablett o gick o la mig. Piss kväll med andra ord. Nu e de frdag fm. Gick upp o skickade Agnes till skolan. La mig igen, Ester vaknade vid halv nio. Tur hon e så snäll när hon e själv. Hon har tittat på tv spelat o ätit. Ja låg i sängen till halv elva. Nu har ja ätit o Ester åt lite till. Ska klä på mig nu, upp o hämta Balder o ut o gå en runda me han. Gamlan e säkert hemma så Ester kan säkert va där så länge. Vill hänga me tjejerna till steakhouse ikväll men vet inte om ja pallar. Får se. En sak i sänder, nu ska ja o Balder gå/ springa o spitta musik. O hoppas ja blir pigg o får energi tillbaka. Hej hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0