Bra dag

Allt gick bra idag på sjukan. Ester visade Thilde o hon tittade o lyssnade med stora ögon. Allt gick kanon. Efter det ville flickorna ha donken mat o de fick de. När vi kom hem blev de mer lek. Sen tog ja en promenad. Nicklas o Agnes åkte på simskola. Kvällen har gått åt att städa o mys me Nicklas. När de nu går så bra för Ester o hon tar de bra går de såklart lättare för oss med. De blir mer vardag o de glöms lite bort. Man har lärt sig leva med det, man måste ju. O man har svårt att tro att de ska bli värre. De kan ju faktiskt bli så. Ryser ja bara tänker på de. Tur de inte e så ofta längre. Man får ta en dag i sänder. I sin takt. En sak e säker iallafall. Man uppskattar livet lite mer just nu o man uppskattat varenda dag. Man tar allt lite mer på allvar än vad man gjorde innan. Just nu i min fanatsi e de så att allt ska flyta på som de gör nu o att Ester blir friskförklarad efter sina behandlingsveckor. O ja ska fan inte ha mer otur i mitt liv. Har haft tillräckligt så jag hoppas att min fantasi har rätt o att turen kommer att hamna på vår sida tillslut. Där avslutar jag för dig. Godnatt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0