Torsdag o behandling

Agnes gick till bussen, ja körde till jobbet. Gick såklart kanon på jobbet idag med :-) Nicklas o Ester körde o hämtade Viola sen vidare till CSK. Nicklas ringde lite efter nio o så sa han. När skulle vi va här. Ja nu nio. Nej imon klockan nio. Jaha. Jag kollar väl inte datumet på remissen, kollar bara tiden. De e ju alltid på torsdagarna. Men de va så mycket folk där så de va därför de togs på fredan. Men men de fick vänta en timme extra sen så fixade de sig ändå. Så hon har fått sin sjätte behandling idag. Endast Vincristin idag. Mmm värderna va bra idag o Ester e pigg :-) De e positivt, hoppas allt de håller i sig o hoppas allt bara glider framåt. Att alla värden e fortsatta bra, att alla röntgen kommer vara bra. De går liksom inte straffa oss mera. De måste bli ljusare. Nog till annat. Ja kom hem från jobbet, tog en kaffe hos mormor sen kollade Stefan min ljuddämpare o den va bara till att byta. Morfar tog min bil o körde o skulle fixa den. Här hemma har ja mest plockat lite, myst lite me barnen o så. Lagade mat, ja åt kött o sallad, o resten fick pommes o kött :-) Nicklas åkte iväg o fixade sin bil. Morfar kom o lämnade min bil, lagad! Haha ja dör. Jag skulle starta den bara för o testa så den inte lät längre. Stod på passagera sidan, hukade mig in i bilen o vred om nycklarna. Mmm visst pang sa de, rätt in i staketet. Min arm slungades med fy satan va ont de gjorde. Så korkat när man tänker på de :-) men de blev inget på bilen. Bara mitt lilla träd o staket som gick av o vek sig :-) I samma veva kom mormor upp, hon skulle va hos barnen tills Nicklas kom hem, för ja skulle ju gymma :-) Bytte om o så hämtade grannen Marianne mig, sen körde vi upp på gymmet. Tränade rodd innan passet började. Tränade indoor walking, som spinning fast med crosstrainers :-) sjukt kul o sjukt jobbigt för en som e otränad :-) Agnes kom hem samtidigt som mig, hon va på hoppyn. De gick ja med på när ja gick i Högtofta skola. Kul att de finns nåt på landet :-) Prata lite om Jesus o så :-) de gillade hon nog ;-) hon älska o pyssla så hon gör säkert massa kreativa saker där :-) Kelade med kidsen lite men typ säng för de direkt. Nicklas lägger sig med Ester i och med hon e så orolig så han sover såklart oxå. I hennes lilla säng :-) Jajamen ja har tittat på BL o nu e de typ sängen. Upp o jobba imon. Får passa på när Nicklas e hemma. Puss o kram godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0