Mår bättre

Min feber har lagt sig. Svullnaden i ena sidan har lagt sig så nu kan ja o orka ja upp o gå. Jag låg nog på soffan till kl fyra. Nicklas lämnade av Agnes hos mormor sen åkte ja o Ester ner där efter vi sett klart Madicken. De åt o ja fick i mig lite potatismos :-) När vi kom hem va de läggdax för barnen o gud så snälla de va. Allt gick så lätt, ja kunde ju inte prata så mycket så de va kanske därför. De frågade om ja ville ha nåt o om de skulle fixa nåt till mig. Älskade ungar. Nu ligger ja o Mini ensamma i sängen. Den lille kommer väl snart ner kan ja tro. Ska försöka sova nu. Tillbaka till rutinerna. Men sikken tur ja har så underbara släktingar som hjälper mig med kidsen. Finns inga bättre än de <3 godnatt med er. Hoppas ni haft en härlig dag som denna. Enligt mina ord kommer de alltid va en skitdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0