Fortfarande trött

Tog en pn på en halvtimme. Sen ringde Frida. Hon skulle kommma så ja fick upp o ut. Jag gick o sprang. Jag sprang. E stolt över mig själv. Sprang inte hela tiden såklart. Men den tiden kommer när jag kan springa hela rundan :-) Frida kom me mat o så hade vi de bara lugnt o mys resten av kvällen. Barnen la sig hyffsat snällt idag. Måste ge plus i kanten till Ester som lägger sig i sin säng nu utan vi ligger där tills hon somnar o hon har legat i sin säng två hela nätter i rad. Hoppas de fortsätter. Mest för hennes egen skull så hon slipper vara ledsen o orolig hela natten igenom. Framsteg hela tiden gör min lilla tjej. Nej ni ska ja bara kolla klart på bb sen ska ja sova. Upp o till mitt underbara jobb imon. Sen får vi se vad som händer. Kram o godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0