Blir bättre

Dagen har gett med sig. Vi har faktiskt varit hos gamlan hela dagen. Ätit där idag med. O idag kunde ja mosa all min mat o äta den :-) känns bara som jag har ett sår i halsen kvar o lite svårt att svälja. Hämtade hem Agnes vis halv fem sen så körde vi hem från gamlan vid sex. Vi kollade på lite tv sen åt vi kräm o sedan sängdax. Stort steg fram idag. Sa till Ester att hon skulle ligga själv o somna med en saga. Tänkte de går ju aldrig men jodå hörde inte ett ljud. De går framåt. Eller blir de väl från dag till dag. Vet inte om hon hat kört med oss eller om de e oro. Kanske lite av varje. Kvällen har ja ägnat mig vid datorn. Bokade faktiskt stena line. En mini cruiser på 24 h. Vi e tre par som åker. De ska bli sjukt roligt o sjukt avkopplande :-) billigt va de me. De kallar ja lite lyx i vardagen. Så e vi pigga när vi kommer hem till våra goa ungar igen. Så de ser ja fram emot. Blir redan nästa helg. Sen kan man ju åka de med barnen med. Men de mest barnvänliga båtarna har avgång från Stockholm o de e lite tradigt. Måste ju hända något på båten till barnen annars tycker ju de att de e skit tradigt. ;-) Nu ligger ja me i sängen. Ska sätta på radion o somna till den. Får passa på när inte älskling e hemma. Då ska de va tyst o mörkt <3 Imon skulle de egentligen va behandling men den e flyttad till fredag. Antagligen för att de e för mycket barn på CSK. Tiden rinner på, nästa vecka Lund igen sen två veckors uppehåll. Efter de så känns de som fas 3 då kommer de bli CSK, uppehåll, Lund. Då blir de det 3 veckors schemat fram till v 27. Inget annat nej, Agnes har varit guda snäll o tagit hand om mig nu när jag varit sjuk. Hjälp mig jätte mycket. Underbara söta unge de e <3 växer så de e helt sjukt. Nehe dax att försöka somna. Sov så gott. Kram till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0