Blev sjuk.

Sa bara pang. Barnen o mormor kom upp, kände ja mig konstig i kroppen. Fick ont i halsen o började frysa. Hade ångest med så trodde de va inbillning. Sandra kom upp då la ångesten sig lite sen kom Fille o Sandra med. 38 i temp o piss ont i halsen. Hade luftpumpeb på 27 o eldade spettet i kaminen. De höll på dö när de kom men ja frös. Hade underställ byxor två tröjor morgonrock o filt. Ligger i sängen nu, har inte gått upp ännu. Tempen ligger runt 39 o halsen e helt igentäppt nästan. O alldeles vit. Sitter i kö till jourcentralen men fan orka inte ta mig upp eller dit men måste ju. Nicklas åker på tisdag o då måste ja va pigg. Sen reta ja mig att jag va tvungen att sjukanmäla mig med. Kunde väl fått va frisk de två dagarna så ja kunde jobbat då. Sen kan ja ju inte jobba på 10 dar. O de retar mig nåt jävulskt. Agnes e hos mamma hon har sovit där inatt, de va o bowlade igår. Ester o Nicklas har nog bara tagit de lugnt, lite pulka har de åkt o så har de varit hos Emma o Fille. Ja hade gjort allt för en tv här inne i sov rummet nu. Nu e ja ändå så pigg så ja inte kan somna om men tya ändå inte gå upp. Här gnäller ja o känner mig helt död. Medan Ester inte säger något när hon har feber eller e dålig. Eller när de grejja med henne på sjukan. Nu ska ja snacka med jourcentralen. Vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0