Bättre idag

Gick o la mig efter Agnes gått till skolan. Jag o Ester sov länge. Frida kom i em. Ätit lax så gott. Sen ville Frida såga så vi tog tag i baksidan. I 4 h höll vi på. Tack Frida o Kristina för hjälpen. Nu e de fint bak, vilken skillnad. Älskling kom hem så underbart. Barnen sover, baksidan e ok o jag kommer nog sova gott i min älsklings famn. Imon e de dax för prover inför Lund. Sen fyra års kontroll. Lite sent i och med allt. De kommer nog gå bra. O ja ska på massage på kvällen. Inte en dag för sent för fy va ont ja haft. Men tack mamma för du smörjde mig med häst liniment, de hjälpte verkligen lite. Har kunnat röra mig bra idag jämfört igår o söndags. Sov så gott. Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0