Påväg...

Morgonen har gått, tvätten blev klar. Blev mycket packande, till alla i familjen. Agnes fick välja själv o hon sa att hon ville vara hos gamlan. Sen ville hon sköta sin skola i veckan för den va viktig. Så hon kommer o hälsa på till helgen. Goa unge, hennes prat med. <3 Idag har jag tagit tag i en jobbig bit till, ringt FK o försäkringsbolaget. Lika bra att jag ringer när jag har hyfsad energi, jag brast när jag nämde tumör, annars gick det bra. Dö trevliga båda två för en gångs skull :-) så nu e de gjort. Mormor o morfar kom upp på kaffe de tog Ester med sig hem så vi packade klart. Ner o hämta Ester, morfar gav henne en snabb kram sen gick han in med tårar. Mormor började storböla o då började jag med. Hon har köpt en nalle till Ester som skyddsängel o hon sa att hon måste ha den hela tiden hos sig. Nu e vi på väg, de va ingen panik att komma ner för de gör inget idag ändå. Vi ska bara få installera oss o så. För övrigt e lille kött hur pigg som helst som vanligt. Hon vet att vi ska ner till doktorn o plocka bort en klump ur hennes mage. Esters kommentar. De e väl inget me de, bara att sticka in en kniv o plocka ut den <3 söta unge. Nu sitter hon o käka donken.


Kommentarer
Postat av: Helena

Tänker på er! <3

2011-11-21 @ 16:12:38
Postat av: Anonym

Jag tänker verkligen på er varje dag. Och följer bloggen med spänning . Hoppas att allt går bra i Lund. Håller tummarna för er. Kramar lill tjejen och ta hand om varandra. Kramar Ida /Sandbäck :)

2011-11-21 @ 20:53:31
URL: http://flikkansomaldrigfaller.blogg.se/
Postat av: Annie

Så skönt att du skriver av dig och vi här i sandbäck kan läsa vad som händer där borta i Lund :)! Vi ses väl snart! Puss och kram!! <3

2011-11-22 @ 17:14:23
URL: http://funnieannie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skönt att få läsa hur ni har det och att dom verkar vara så Goa läkare å människor mot er. Tänker på er väldigt mycket. Ta hand om dig å familjen! Kommer följa er resa och hoppas på allt de bästa! Kramar

2011-11-23 @ 21:55:53
URL: http://Storyofsandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0