Känns som helt vanligt...

Nicklas körde Agnes till skolan, sen åkte han o fiskade :-) Ester kom ner o väckte mig klockan elva. Hemskt vad vi älskar att sova. Ester badade o så tog ja tempen, hoppas den inte stiger. Ja har slängt i en färg i huvudet, inte klokt redan gråa hårstrå. Men nu sitter vi i soffan o myser, titta på tv, äter tomtegröt o saftsoppa. Känns som helt vanligt. Men Ester får inte va på dagis, hon kommer inte få va där på länge. Ja kommer inte kunna jobba på länge, ja som älskar mitt jobb, alla mina jobbakompisar, precis kommit in i gänget o lärt känna alla. De e de som känns fan, fast självklart vill jag att Ester ska bli frisk, i första hand. Men idag känns de att man tänker tillbaka på allt för Ester har en vanlig dag. Har aldrig trivts så bra på ett jobb o vem fan vet när ja kommer tillbaka då kanske hur många som helst e uppsagda o ja inte behövs eller får jobba i en annan grupp. Jag vill va i norr o ingen annanstans än hos er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0