Gott o ligga i sin säng

Vi va hemma runt åtta ikväll, barnen va uppspelta att få komma hem igen. Men tillslut somnade Agnes. Den lille vägrade. Hon tog sina droppar utan tvekan o utan resultat. Men tillslut somnade hon med. Nu e de bara ja vaken. Nicklas sover o lille Mini ligger under mitt täcke o värmer mig. Ska med försöka sovs lite. Imon ska jag ringa doktorn, till VC, de som sa att Ester hade UVI. Jag måste in me mina bihålor igen, börjar undra om ja me har cancer i och med de aldrig hitta nåt o ingen pencilin hjälper. Hoppas på få en bra doktor, en sak e säker, vägra gå till Esters doktor iallafall. Godnatt mina vänner


Kommentarer
Postat av: Anette

Å vad skönt för er att få vara hemma. Ja du vårdcentral i all ära, möjligtvis om man har lite nageltrång annars är det nog över deras kompetens. Har själv ett skrämmande exempel men tack och lov gick det bra då och det kommer det att göra den här gången också det är jag säker på. Fortsätt kämpa och ta en dag i taget. Kramar till er!

2011-11-29 @ 05:41:02
Postat av: Anna Rosensköld

Förstår din avighet mot läkaren på vårdcentralen. Vå resa med Oscar började också på vårdcentralen. Han fick hostmedicin, dagen efter dog han nästan av allt vatten i lungorna som lymfoncancertumörenrna hade orsakat. Jag kanske har missat detta, men hur gamla är era flickor?

2011-11-29 @ 10:12:46
Postat av: Emmy H

Tänker på er varje dag!

2011-11-30 @ 07:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0