Bubblan har nog släppt lite.

Läkaren kom in innan o pratade med oss. Jag e helt efterbliven. Ester ska inte alls ha behandling fyra dagar o vila tre. Hon ska ha en gång i veckan i fyra veckor. Alltså varje onsdag. O vecka 1 o 3 får hon två sorter o vecka 2 o 4 får hon en sort. Jag vet inte vad jag fått detta ifrån. Nicklas hade uppfattat lika som mig men vi e ju inte i vårt sinne fulla bruk heller. Han tyckte de va bra att hon ätit o varit så pigg. De kopplade bort droppet på henne vid fem sen åkte vi jädra till mc donalds allihopa. Så mysigt. Men lille va ju dö trött sen så hon somnade i bilen påväg tillbaka o sover nu gott. Ssk har varit inne nu o tagit prover på henne, hoppas de e okej för då får vi komma hem i helgen om vi vill. O de vill vi :-) nu sitter ja o äter spiraler o dricker en lättöl, Nicklas gör detsamma o lilla Agnes rita. Ja o Agnes ska gå till vårt rum sen. Fy vad fint de va. Ska ta bilder på de sen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0