Vilken Lördag!

I morse va de mys, Nicklas va o fiskade som vanligt :-) När han kom hem åkte vi upp till Anders skog o skulle hitta på en gran. Efter mycket gnäll på barn gick vi tillbaka på bilen. Nicklas sa att han gick en vända själv o kom med världens största gran:-) får se om vi ska ha den. Säger bara familjen Tykon. Granen på taket på min lilla bil, två barn, två hundar, Nicklas skämdes så han höll på att dö :-) jag grinade o va roligt de va :-) När vi kom hem fikade Nicklas o barnen hos gamlan, jag va hos Stefan. Hem o tog en powernap på en halvtimme sen kom Josse med familj. Vi lagade taco o hade mys. Barnen lekte fint uppe. Vi tittade på Jägarna 2 i två timmar sen gick vi upp o kollade vad ungarna gjort. Hujedamej, hela ovanvåningen va upp o ner vänd, saker överallt o popcorn överallt. De städade allt själva men jag tog tag i damsugningen :-) skulle lägga tillbaka alla kläder de dragit fram, va dyngsurt i pyjamaslådan. Ester o Ebba hade hällt vatten i hela lådan o även lekt med puder. Tvätta allt. Hela toan va nerpudrad. Jävulskap e de två donnorna världsbäst på, alltid har de skit för sig :-) Men de har även skitroligt ihopa. Goa ungar. Så va denna lördagen. Imon e de städning o då menar ja storstädning, de va icke så populärt :-) Sov gott ni där ute. Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0