Juldagen

Juldagen, ja detta brukar vara en festa dag av dess like. Inte sugen alls. Inte alls på att gå ut. Jag valde att stanna hemma med familjen. Nicklas har varit o fiskat idag. Jag klev upp från sängen vid halv två eller nåt. Bara softe dag. Kollat på film o så. Ikväll kom Sandra, barnen o Emma. Vi har spelat spel o druckit lite vin. Haft dö mysigt. Barnen hat lekt så snällt o skött sig själva. Bara kladdat lite med nagellack :-) Sandra o Emma åkte nyss. Nu e barnen i säng o de ska snart ja Nicklas med. De e så skönt o va hemma o de kommer vi vara i många dagar till om inte Ester får feber. Får hoppas hon håller sig pigg. Läkaren sa att hon skulle äta de diklofenac o Alvedon i tre dar sen bara alvedon. Min lilla har inte behövt något klagar inte på någon smärta alls. Men kom på att ja iallafall ska ge henne alvedon i nårra dar för förebyggande. Såret eller vad man säger e sjukt fint. Inte rött inget var inget alls. Typ tio cm stort. Hon e så fin min lilla loppa. Just nu e man lite glad för livet. O ja tror att de hat vänt. Att vi ska ha de bra o de får vi hoppas att inte den jävla cancern kommer tillbaka. Att hon mår bra på eftersläckningen o att den aldrig mer kommer tillbaka. Hoppas hoppas. Min stora älskling Agnes har tappat en till tand idag. Nu har hon tappat fem tänder o tre till e lösa. Hon blir så glad när tandfen kommer o de har varit generösa feer hittills med tjugor o hundralappar. Tänk om fem dagar fyller hon sex år. Hon e sex år jag har en sexåring de e helt sjukt. Jag börjar bli gammal ;-) usch ja.!!! Nej mina vänner nu ska ja o Ester gosa lite sen blir de sängen. Puss o kram Jannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0