Ingen vanlig dag.......

För idag e de Agnes födelsedag. Hurra. Jag kan inte fatta att hon blir sex, får inte in de i huvudet. Tiden har bara sprungit iväg. Jag har ställt klockan idag för ska slå in paket o så väcker ja henne vid elva kanske. Blev sent igår med. Dagen igår va så att vi sov så klart till midda. Sen gick vi ner till gamla för vi hade inget vatten. Va där nårra timmar o sen körde ja o Annie iväg o handlade. Både till kalaset idag i till nyår. Hem o fixade varorna o sen ner till Sofia o Nicklas o alla barnen. Stefan o de va redan där o de hade Agnes med sig. Så ja o Annie körde bara hem o tog Ester. Pappa va hemma med en granne. Älskar att bo på landet. Skönt med gemenskap. Klockan tolv sköt vi av en raket igår o sjöng för Agnes. Sen gick vi hem o la oss :-) Ska försöka uppdatera lite bättre idag. O imon blir de enkelt. Vi sa att vi grajja inte med något o ordna massa. Jag har inte orkat bjuda nån, tur man har så goa vänner som tar tag i saker o bjuder in sig själva, älskar er. Vi skulle egentligen vatt hos Stefan men nu sa vi att vi äter hemma o så o sen går vi upp där :-) kommer bli enkelt men kanon. Efter allt de ska man eller jag försöka vända tillbaka lite på dygnen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0