Annandagen

Dagarna börjar mer se ut som vardag tycker jag. Känns som Ester e som vilken unge som helst fast bara gnälligare o känsligare än vanligt. Idag har jag o Agnes först varit i Olofström. Hon fick välja kläder på Lindex till sin födelsedag o så köpte jag mer kläder som hon ska få i present. Sen åkte jag o Ida till Karlshamn. Skulle hitta lite på rean men hittade som sagt bara nyheter. Så de blev inget billigt. Vi hämtade Macke o Lukas o åkte hem till oss. Josse o barnen kom med så alla lekte ett tag. Josse körde hem efter ett tag barnen va trötta o vi körde o hämtade mat. När Macke o Ida kört hem va de dax för sängen för mina barn. Lyckas inte så bra när de sover till elva om dagarna. Nu har ja o Nicklas bäddat ner oss o de tittar på film där uppe. Får se när de somnar. Imon kommer Sofie på frukost o min älskade åker o fiska. Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0