Tisdag

De har inte hänt så mycket sedan söndags. Mer än att Ester har varit o tagit halsprov o de visade negativt. :-) hon luktar fruktansvärt illa i munnen, värre än vanligt så trodde de va nåt mer än cellgiftet som stod för lukten. Jag har jobbat kvällarna, sovit mycket o inte orkat något. Vill ha tillbaka motivationen till att träna. Nicklas åker inte till Norge förrän söndag. Han skulle åkt idag men de blev nåt ändrat. Nu e han o fiska. Agnes e i skolan. Jag o Ester myser, vi ska snart ner o hälsa på gamlan. :-) Sen ska ja jobba ikväll. Älskar mitt jobb. Tänk o haft ett tradigt jobb nu när man varit lite nere o så. Men jobbet, både mina gamlingar o mina jobbakompisar gör så man mår bra. O va ja tycker om er <3 Ester o Agnes lekte jättefint igår. De lekte att de va på kalas. O de klätt sig själva. Lägger ut bilder på tokarna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0