Tiden går så sjukt snabbt

Kom inte ens ihåg va vi hittat på sen i torsdags. Fredes jobbade ja extra. På kvällen så ja va hittade vi på. Detta minne e inte okej. Jo vi va på 11 maj med Ida, Macke o Lukas. Barnen åkte karusell o vi åt langos :-) Senare på kvällen så hade vi bara mys med vår lilla familj. Lördag. Nu tänker ja så de knakar igen. Gjorde inte alls mycket på fm. Sov länge o sen jobbade jag ju ja på kvällen. Jag tog Sandra me mig hem på afterwork. Anna o Martin kom med. O Fille o barnen va här såklart. Drack gott o pratade en massa :-) Söndag, holjemarknad. Frida följde med oss dit. Barnen åkte karusell fem gånger var. Käre tid vilka karuseller de åker. Här har vi inga räddharar till barn :-) Jag körde o jobbade, hämtade Sandra. Älskar mitt jobb. E så avkopplande samtidigt som de e ett dårhus men älskar de så mycket ;-) Skickade Agnes till skolan. La mig en timme till o vaknade åtta. Av klockan asså ;-) väckte den lille sen körde ja henne till dagis. Jag o Kristina har vatt på maxi. Druckit kaffe hos Ulla. Lagat mat. Skällt på barn. Lämnade lille på gympa o gick de 40 minutrarna. Hem o la barnen. Ser ut som kriget men detta fixa ja imon. Tvättat upp all tvätt iallafall. Barnen la sig dunder snällt. Kvällen har bara flytit på. Imon händer inte så mycket. Agnes ska på idrottsdag. Ester dagis o ja massage :-) Allt flyter på än så länge ;-) sov så gott alla kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0