Mot Lund

Behandlingsdax, ultraljud och lungröntgen. Nu e de förhoppningsvis bara 6 behandlingar kvar. O ja hade velat va så långt fram. Igår fick ja sovmorgon. Nicklas va o fiskade. Sen va de dax för barnkalas. Agnes på ett o Ester på ett o olika tider :-) lämnade Ester sen åkte ja me Josse upp till Kylinge o sprang hem. Dock ej hela vägen men de kommer väl :-) Nicklas kom hem vid middag sen kom Emil o Engla o hälsade på. Nicklas tog hem Ester o Ebba från kalaset o sen kom Josse med på en kaffe. Skit väder va de igår. Sol, blåsigt o regn om vartannat. Jag körde o jobbade o sen när vi slutade så tog ja Sandra me mig hem. Fille o barnen va där. Barnen härjade o lekte o de blev sent i säng. I morse när vi vaknade va de tungt o stiga upp. Ser ju inte fram emot denna dag så kanske därför. Finns nog ingen som jag som avskyr sjukhus så mycket. O får sån ångest varje gång. Blää. Men den e ett måste. E så glad att min lilla e typ som vanligt annars hade man nog mått ännu sämre om hon vatt dålig. Men hon ser inte sjuk ut längre. Den genomskinliga färgen o de svarta ringa runt ögonen e borta. Hon har blivit lite solbränd o håret o fransarna växer :-) o de e fulla fart på henne <3 Bara de att hon har ett jädra humör. Men de försvinner med sen när guldmedicinen e klar. Nej vi ska sova lite middag tror ja. Alla e lika trötta. Så hoppas Ester blir kopplad snabbt så vi kan vila lite sen. :-) hörs sen. !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0