Mot Lund

12,40 e de ultra sen röntgen sen vincristinet. Har sovit ganska dåligt, varit nervös o orolig. Nu när vi e påväg så kommer ångesten. O de kommer bli värre när vi e på sjukhuset o ännu värre i samtalet med doktorn. De går liksom inte förklara den känslan. Ni vet som upplevt.
Igår var det en bra onsdag. Röjde hemma men kom typ ingenstans. Målandet fortsatte, nu e garaget o carporten o uterummet me målat. Jag målade ytterdörren o slabbade mest. E skit dålig på att måla. Agnes hängde me mig till dagis förbi hämta Ester o Thilde. Hem igen, de lekte med hundarna. Andre hjälpte till o måla så han hade sina hundar med sig :-) Åt lite mellanmål. Sen åkte ja o barnen upp till kylinge för o träffa Julia, Alma o Lena. Barnen klappade, satt på hästarna. Tittade på alla djur o badade. :-) Thildes pappa hämtade henne o ja lämnade mina till mormor för ja åkte på massage. Nicklas åkte ut o fiskade. Han behövde avkoppling från målandet. Så gott o va på massage, de e min avkoppling:-) kom hem o härjade lite med barnen innan sängdax. Helt underbart vad de lägger sig snällt nu. Särskilt Ester som hon hållt på. Inget bråk alls, de lyssna på saga eller cd skiva. Jag hade egentid. Tog en kall öl o träffade Sandra :-) Så härligt va de ute igår kväll.
I morse körde Nicklas o hämtade mer färg o samtidigt körde han Agnes till skolan. Mormor tar henne från bussen idag. Kalas o ha mormors hus precis vid busshålltsplatsen :-) Nicklas hade frallor me sig hem. Malin o Julian kom på frukost <3 så länge sedan vi sågs. När de hade kört så va Ester hos mormor så jag gick me ner där. O nu e vi på väg. Ester har somnat o ja mitt nöt har inga ombyten med oss. Får hoppas hon klarar sig. Vi hörs sen om resultatet. Blääää hoppas verkligen att allt ser positivt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0