Halva veckan gått

O ja minns knappt va vi gjort. I måndags va ja hemma med Ester. Hon hade feber på natten så vi tog de bara lugnt. Nicklas åkte till Norge. Ja va på massage. Agnes lekte med kompis. Frida kom till oss. De va gott väder så vi grillade o hade mys. Hon sov över här. Ester sov oroligt den natten så när hon skulle till dagis va hon mer död ön levande. Agnes gick upp som vanligt. Världens snällaste o lättaste på morgonen. Ester va på dagis vid elva. Ja va hos mormor o morfar o åt frukost. Agnes åkte med kompis hem då med. Sen körde ja, Ester, Annie, Stefan, Kristina o Ville in till Karlshamn o shoppade lite. Ja o Ester hämtade Agnes o sen åkte vi på Esters gympaavslutning. Städade av o tvättade upp allt här hemma. Jag somnade inte förrän fyra på morgonen. Hörde massa ljud, tänkte, vände o vred mig. Inte alls mycket ångest så vet inte riktigt vad de va. I morse vaknade Ester halv sex, hon väckte mig, jag trodde vi hade försovit oss sen såg ja klockan. Detta händer aldrig hos oss. Jodå hon upp o titta på Madicken, väckte Agnes vid sex o gjorde vid henne. När Agnes gått iväg så gick ja o la mig o sov till Åtta. Ester lekte själv. Va Fortfarande trött. Lämnade lille på dagis sen körde ja till mormor o morfar o hade mina Morgonrutiner där. Jag körde in till Karlshamn med en runda, letade efter siffror till huset men fann inga någonstans. Så imon tar ja o lille en runda till eko. När Agnes kom med bussen så ville hon leka med Alma. Så hon stannade hos oss ett tag. Ester kom hem från dagis, Stefan hämtade henne. :-) jag fixade in all tvätt i garderoberna så nu e de tomt i tvättkorgarna igen :-) Lämnade ner barnen till mormor o körde o jobbade. Annie skulle till frissan sen efter det så hämtade hon barnen. Jag har bara kikat på bb nu efter jobbet o nu e ja dötrött. Hoppas på snabb o god sömn. Har iförsig en dum hund som letar efter sin boll i sängen. Piper o gnäller efter den. Men bollen hivade ja ut :-) o snart åker hon med ut om inte hon lägger sig. Ja de va väl lite av dessa dagarna. Ester mår bra. Lite orolig om nätterna. Ont i sitt öra. Hon har ju hål på trumhinna o de kan ju inte läka nu sålänge hon får giftet. Annars e de inget me henne. Vila från behandling denna vecka. Agnes e de bra med. De slåss lite mycket o leker inget alls tillsammans. O de e lite synd. Nehe. Sovdags. Vi hörs. Kram o godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0