Vardagen

De känns som vi kunnat följa vardagen bra nu ett tag. Igår va Ester på dagis nårra timmar o de e hon idag med. Hon har rätt till 15h i veckan. Jag sa upp dagis o fritids plats. Onödigt o betala om de inte e där. Ska söka snart igen tänkte ja. Så de kommer börja september. Igår var ja o Frida på eko efter jobbet. Hittade bara tradiga saker. :-( Jag kom hem vid fem o plockade ihopa gympakläder till Ester sen åkte vi på gympa. Hon gympade o ja gick. O så klart hade ja ont i halsen i morse för ja ansträngde mig igår. Sen igår kväll körde ja på massage o efter de va ja dö trött men ändå la ja ej mej före 01. Idag upp o jobba, nu har ja precis slutat. Nicklas fiska, Agnes e hos gamlan o leker med Amanda o Ester är hos Lukas. Jag ska köra upp till Ida snart, ska bara pumpa Esters cykel först. Sen går vi en runda me barnen. Vi satte på en pinne på hennes cykel nu i o med hon varken har balans, muskler eller reflexer i kroppen. O de e bättre än stödhjul för då kan ja motions gå samtidigt, hade inte gått om hon skulle sniglat efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0