Lugn torsdag

Jag o Ester vaknade elva som standard. Nicklas hade följt med Agnes till bussen sen åkte han o fiskade. Ja o Ester gick upp o fikade oss Kristina, Ester spydde, måste varit all medicin sim hon fått o inte ätit på de. Har ju både pencilin, hostmedicin o Laktulos. Vi gick o hämtade Agnes vid bussen då kom Nicklas så vi gick in till gamlan. Hem o laga mat sen körde Nicklas o Agnes på simskola. Jag o Ester åkte med upp till Ebba o va där så länge. De leker så bra men lite jävulskap hittade de på :-) Hem igen åt kvällsmat sen barnen i säng. Jag o Nicklas städade lite sen gick han o la sig. Jag sitter o glor i soffan, ska väl med snart lägga mig. Imon ringer klockan sex, ska va i lund halv tio, Ester ska göra ctn. Hon ska upp tidigt o dricka kontrast. Hoppas ni haft en bra torsdag. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0