Vanlig dag

De tog emot att kliva upp i morse när resten sov. Mini lyfte på huvudet o tittade på mig o la sig igen. Hon tyade inte gå ut o pinka. I för sig de gör hon aldrig. Jobbet flöt på idag, som vanligt. Ja o Frida körde o tvättade min lilla skrutt, nu ska ja bara städa i den me :-) Körde upp till Kristina, Ester va där uppe, Nicklas grejjade me båten o Agnes va hos Linnea. Tog mig en kopp kaffe. Sen körde de in med Annie till doktorn o jädra nu hade hon halsfluss igen, tredje gången. Vi lär ju smitta om varandra. Så drygt. Ja har typ varit där sen ja kom hem från jobbet. Sen körde ja upp Agnes, Ville, Robban o Elin till hobbyn. Ester lekte hemma me sina dockor o donade i vanlig ordning. Sen gick barnen o la sig o Nicklas med. Han går o lägger sig sjukt tidigt i Norge så nu får han vänja sig dessa första dagarna :-) Jag glodde på tv o datan. Imon e de behandling i Lund. Nicklas o Ester åker ner. Kommer hem på lördag. Nu har de varit vila i två veckor, känns lustigt. Tänker man snabbt att tänk om de kan växa till sig eller dyka upp nåt. Eh man tänker så knäppt ibland. Tiden går snabbt när man har roligt sägs de. Stämmer nog, tiden går iallafall inte snabbt under Esters behandlingsperiod. Fy fan va segt de e, 11/27 imon. Nästa gång vi e i Lund så e de halvvägs :-) låt de gå fort dit. Egentligen så vill jag typ ha Augusti nu så man kan njuta riktigt ordentligt. Att Ester blivit frisk o att chocken lagt sig o allt kaos i ens liv e över. Hoppas min önskan faller in. <3 O i September åker vi utomlands :) Hoppas på god natts sömn. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0