Sent i säng

Fy va ja va trött i morse. Efter Agnes gått till bussen så somnade ja om igen. Ester vaknade vid nio. Sen röjde hon o lekte. Hon kom in till mig vid halv elva då sa hon att de va mobbe i telefonen. Har sovit halvt om halvt mellan varven. Vi steg upp o grejjade, va totalt slut. Agnes o Ville kom hem från skolan, de va ute o lekte så de syntes inte till. Ja o Ester duschade sen körde vi ner till mormor o så hon hade barnen till Annie kom hem från skolan. Jag började tidigare än vanligt idag. O gått kanon på jobbet o haft skoj. Körde hem o då så sov tjejerna. Annie gick hem. Ja satte mig framför datorn o tvn. Har bara kikat runt på datorn. Behöver så mycket nu med till våren. Den enda som inte behöver något e Ester. Tror inte Nicklas heller behöver så mycket. Agnes behöver en "fin" vårjacka, skor, både fin o till skola. Jag behöver nya walkingskor, vanliga skor o jacka. Gärna lite kläder med. :-) får se när ja hitta nåt som passa mej :-) Nu ska ja surfa runt lite till på mobilen. Sen sova. Imon ska ja jädra inte lägga mig efter Agnes gått till bussen. Sov så gott hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0