Onsdag, känns som måndag :-)

Väckte Agnes, vi hann med lite mys på morgonen. Kristina kom o hämtade Agnes. Jag kokade kaffe satte mig vid datorn o glodde o väntade på att de andra skulle vakna. Sandra, Svante o Tyra vaknade nog lite efter åtta. Sen kom lille upp lite senare. Vi åt frukost o klädde på oss o gick ut vid tio. Gick en mil, guda skönt o ännu skönare efteråt. Agnes kom hem från skolan o vi började me mat. Fläskfilégryta. Väldigt gott. Plockade undan o så körde Sandra hem. Hon tog Ester med sig. Agnes va hos mormor en stund sen hämtade Annie henne där. Jag har ju jobbat ikväll. Lika roligt på jobbet som alltid. Ikväll säger ja bara söte göte. :-) jaja hämtade hem Ester från Tyra. Hon sov så de gick bra. Hämtade Mini hos mormor. Hämtade Agnes hos Annie, hon sov me. Så nu ligger alla barnen på sina rätta ställen :-) Jag sitter såklart o titta på BB. Sen e de läggdags :-) natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0