Lördag kväll

Idag har inte hänt mycket. Nicklas va o fiskade så vi vaknade väl vid nio. Rätt go tid. Mamma kom o hämtade barnen vid ett. Sen körde ja in till Frida. Malin, Sandra, Fille o Nicklas kom alla på fest humör. Gott. Nu har ja blivit så jävla trött bara. Sovit 20 min typ. Piggnade till men tänker så mycket. När man dricker tänker man extra mycket de e sp alltid. Tänker o kolla på bilder på min lilla. Tänk va fan man vet inte vad som kan hänt om två år. Ibland eller rätt ofta tänker man den värsta händelsen. O såklart alltid kommer de upp när man fått lite alkohol i sig. Jag tror vi kan leva rätt vanligt just nu bara för ester mår bra o de finner vi oss i. De hade vatt 300 gånger värre om hon vatt dålig o allt vatt piss. Ahh man vill bara att allt ska va bra. Idag bokade vi resa. Blev till Mallorca i september. Ja har ju lovat lillan att vi ska åka till poolerna. O hon vet att till sommar börja hennes
Hår växa ut igen o hon vet att hon kan cykla o simma igen i sommar. Hoppas hoppas. Jag önska inget annat. De tog pappa ifrån mig de räcker liksom. De e inte normalt att dö innan man fyllt femtio. O absolut innan där heller. Ok att de stackare som fått den jävla cancern o inte kan överleva att de ska få somna in så de slipper plågas. Jag jobbar med det. O va med
Om de för en månad sen innan Ester blev sjuk. Vi va så ledsna. Sen va de Esters tur. Fan allt kom som brev på posten. Helvete de kan inte hända men tydligen :-) Ester måste bli bra. Så e de bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0