Ledig onsdag

När Agnes gått till bussen kröp ja ner till lille igen o somnade om. Vaknade vid tio. Gjorde inget fram till Agnes o Ville kom hem. De va ute o lekte snällt. Helena kom till oss. Så länge sen vi träffades. Mysigt <3 Vi tog en promenad. Ester på cykel. Vi klarade vinden bra :-) för shit vad det har blåst idag. Agnes följde med Stefan o Ville till badhuset. När Helena åkt åt ja o Ester lite sen lämnade jag henne hos mormor. Jag åkte på massage o fotvård. Gott, snacka om egentid o avkoppling. Hem o hämta barn. La de somnade så snällt. Nu sitter ja o glor vid tvn. Ska snart gå o lägga mej. Imon ska Agnes till skolläkaren. Det e läkaren ja åkte till med Ester när ja inte fick respons av de andra läkarna. Han här e kanon. Kommer alltid i fortsättningen åka till han. Sen fick vi kallelse till Lund för nästa vecka. Men vi fick fel tjejs kallelse. De blandar ihopa Ester o denna tjej ofta. Heter nästan lika, lika gamla o samma tumör sjukdom. Så ja ringde dit o de blir på skärtorsdagen. Nicklas kommer hem på onsdag natt så han kan åka :-) så ja ska se om min ledighet går o ta tillbaka o att de inte hittat vikarie för mig. Ska ringa imon direkt o kolla. Ska bära in den lille till sängen. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0