Ännu senare idag

Va så trött i morse så jag såg dubbelt. Men de gick bra väl på jobbet. Tog en sallad o sen åkte ja hem. Mötte Nicklas i dörren puss o hejdå. Han åkte o fiskade. Jag o barnen hade mys i soffan, sen lekte de faktiskt fint o ja kollade på resor. Va inte hemma många timmar sen packade ja ytterkläder o så åkte vi upp till Maja o Victor. Tog en kaffe där sen lämnade ja barnen o körde till jobbet igen. Helt sjukt vad jag älskar mitt jobb. Såklart dö trött när man kom hem. Lite tv tittande i soffan med hjärtat o nu hopp i säng. Imon kallar den sista dagturen för mig på tio dagar. Får hålla mig på kvällen tills hjärtat e hemma igen:-) Upp innan tuppen imon. Börja vänja mig nu men gud va ja hatar att stiga upp. Sov gott kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0