Lördag o mot Gbg

Torsdags hade ja o Ester mysdag. Körde en sväng till eko. Men hittade inget. Agnes hade Linnea med sig hem från skolan. Alla tre lekte faktiskt ganska bra ihopa. Emma kom en sväng. Tog en snabb kaffe. Ester härjade me Alva som vanligt. O ja tror Alva tycker de e skoj :-) sen va de dags för jobbet, lämnade barnen hos Annie. Barnen sov när ja kom hem. Hon e så duktig så min älsklingskusin <3 Fredag, då va ja uppe efter Agnes skickats till bussen :-) de e inte illa. Fixade me papper o skit, betalade räkningar o sånt tråkigt. Städade av lite o packade lite. Firade Kristina. Drack en kopp kaffe o fikade. Sen tog Annie som vanligt ungarna o ja körde till jobbet. De gick kanon på jobbet. När ja slutat körde ja upp till Kristina igen. Annie hade ungarna där hemma hos sig. Så jag tog en öl med Stefan o Kristina, pratade lite. Vid midnatt gick vi hem. Barnen sov. O nu i morse ställde ja klockan på sju, skulle ta tåget från Kristianstad till Göteborg. Men Ester hade sänkt volymen så vi vaknade kvart i nio. Panik :-) Jag fick hoppa på tio tåget i Sölvesborg, stressat som bara den. Lämnade barnen till gamlan. Mamma kommer o tar de sen o så ska de sova hos oss. Jag o Nicklas ska ha egentid utan barn. Nicklas kör från Norge så han plockar upp mig i Göteborg sen. Nu sitter ja på sista tåget o har stressat ner :-) Hoppas bara på fint väder. Åkte från fint Sölvesborg till ett regnigt Lund till ett soligt Helsingborg o nu e de ösregn va vi nu e någonstans :-) Ja o hjärtat ska ha de dö mysigt. Får se vad vi hittar på :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0