Orkade inte skriva igår

Jag sov inget på söndagnatten. Sov två timmar på morgonen för sen kom Sofie. Nu när man e vaken så märker man hur Ester håller på med, hon snurra o skriker i sömnen hela tiden. Stackars liten. <3 Jag hade ångest värre o längre än vanligt. Trodde ja skulle dö, att ja skulle kvävas eller att jag skulle få hjärtinfarkt. Har ju haft de innan men inte så ihärdigt. Tillslut tog ja piller o efter två timmar hjälpte de till. Sofie kom iallafall, gjorde omelett till oss sen åkte vi till Ikea. Köpte bara lite småsaker. Hemma igen då låg ja o vilade lite. Agnes o Ester låg o spelade. Ester o ja åkte på gympa, jag var ute o gick med Maria medan hon gympade. Mycket skönt. Hem, ja o lille åt sen gick hon o la sig. Agnes låg. Ja somnade i soffan vid åtta, gick o la mig i sängen o somnade. Jag har iallafall fått sova inatt. Gick upp med Agnes o gick ner med henne till bussen. Sen tog ja o Kristina en lång promenad. Mys i soffan på morgonen, känner mig hängig. Har vilat framför tvn. O ja såklart har ja feber. Så ja har legat här sen åtta i morse. Nicklas o Ester har kört en runda till Karlshamn. Hoppas ja blir piggare, hata att ligga. Nu e de dax att hämta Agnes vid bussen igen. Slänger i mig en Ipren, hej o hå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0