Kväll igen

Första kvällen ja sitter uppe själv o vid denna tiden. Vi kom hem från gympan, de hade gått super. Precis som vanligt :-) Ester tyckte de va så kul o träffa sina tjejer :-) Hon tjatar o pratar om de var dag. När vi va hemma åt de lite puffar. Satt på film till Agnes, gick in o la mig oss Ester i hennes säng, o hon somnade på ett kick. Helt chockad e jag. De har varit så snälla o allt har gått super ikväll. :-) Hoppas på fler sådana kvällar o antagligen kommer rutinerna nu :-) Ja o Ester låg lite innan hon somnade o pratade om sin sjukdom. Jag säger att hennes medicin o hon e klar i sommar. Då säger hon att då e jag helt frisk o ja kommer inte bli sjuk mer. Mitt hår kommer växa ut o jag kommer vara som alla andra flickor. Helt cool lugnt, precis som hon känner på sig att de inte ska komma tillbaka. Hoppas hon har rätt i de. Man måste tro att hon har rätt i de. Fan tumören plockade de ut lätt sa de o de såg ingen läckning eller spridning. Hoppas fan inte att de e nån jävla liten metastas som e kvar. Patiologen som granskade tumören hittade både levande o döda cancer celler kvar, men de behöver väl inte vara att de ska finnas metastaser kvar ändå ? O läkaren sa att ofta e inte alla cancer celler döda i och med hon bara fick fyra behandlingar innan operation. Nej min Gud jag hoppas allt går vägen o att min älskade unge blir friskförklarad i sommar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0