Söndag me gott, sportlovsdax!

Maja o Ester lekte bra, vi körde upp till Maja sen så lekte de där med o ja drack kaffe med Jennie o Andreas. Härligt. Vid fem körde vi in till stan. För o hämta hem stora hjärtat. Vi åt mat hos Jimmie o Cissi o alla barnen lekte. Vilken kanon söndag vi haft :-) Hem o älskade Agnes somnade direkt. Får prata imon med henne hur hon haft de :-) Lille la sig med mig på soffan. Jag satte på änglagård 2 o hon somnade direkt. Nu ligger ja här i soffan. Gott framför brasan o titta på tv. Nu vill ja att änglagård 3 med ska gå på tv så ja kan spela in de me. Så har ja sett de alla tre o kommer ihåg de galant :-) Sen har vi sportlov framför oss. Agnes e gla slippa upp om mornarna :-) Får se va vi hitta på imon. Ska kolla Agnes o min hals imon. För min står de inte rätt till med. O Agnes va röd i halsen. Snart läggdax för en annan me. Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0